23 Nisan 2011 Cumartesi

Durum_u Ahval

13 Mart akşamı nefes darlığı ile acilen hastaneye ulaşmamdan itibaren 14 Nisan'a kadar serüven sürdü.
Sonuçta 43 yıldır hemen hemen kesintisiz içtiğim, yani 43X365X20= 314.000 adet birim sigara beni KOAH hastası yaptı. İyi haber ise sigarayı bıraktım!!!

Diğer yandan sevgili doktorların "sağlamcılığı" nedeni ile 2 kere (biri koldan diğeri el mecbur kasıktan) anjiyo, 23 saat yoğun bakım ve 10 gün sonrasında da benim kişisel şikayetim üzerine apar topar sağ üst kolda saptanan ve kesinlilkle anjiyodan kaynaklanan bir pıhtının alınması için ameliyatı sonrasında 12 günlük pansuman ve ağrıları boşuna yaşamış ve çekmiş olduğum ortaya çıktı.

Şimdilik bütün bu sergüzeşti atlamış gibiyiz. Hades'in kıyısından döndüm desem yeridir. Kendimi toparlamaya çabalıyorum. Dua ediyorum ki anjiyo amacı ile yatırıp yanlışlıkla gangren diye sağ kolumu elime vermediler.::)))

Dün neredeyse 1.5 ay sonra Tayo-Mar'a gittim. Zımparalayıp sonradan bezir yağı ile doyurduğumuz bütün küpeşte - kaporta kapağı-baston ve bocurum bastonu çok hoş siyah bir renge dönüşmüş. Ya bu rengin üzerine vernik yapacağım ya da mala cana kıyıp yeniden zımpara ve vernik yapılacak. Sintinede damla su yoktu.!! Motor ise tek basışta aldı.

Mayıs ayı başından itibaren daha sık tekneye gidip içini dışını yeniden elden geçirmem gerekecek. Geçem Mayıstan beri 1 veya 2 seyir yaptığımdan geşen yıl attığımız zehirli olduğu gibi duruyor. Dalgıç daldırıp bir temizlik ile bu yılı kurtarabilirmişim gbime geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder